Om två veckor är jag i Playa!

Jag kan inte förstå att det är sant. Idag var det min sista lediga dag här på Mallorca, Jag är halv ledig på söndag men sen är det bara jobb och på torsdag åker jag till Sverige. Det blir några dagar i Dalarna och sedan Estocolmo.

Fick också veta att jag har kommit in på Managerkursen som jag har sökt =) Så jag kommer tillbaka till Sverige en vecka i November och till nästa sommar kan jag söka en managerposition.

Om två veckor har jag också landat i Playa del Carmen (om det inte är några förseningar), antagligen kommit till min nya lägenhet och sitter på Fusion och äter en god middag :) Kan inte förstå att det är sant!!

Men nu ska jag njuta av min sista tid här i Palma, ta vara på tiden. Men jag ser fram emot Sverige och Mexico!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hade Rydbergs Mangoraja på flaska, blandade med creme fraiche och lite mer curry. Vispade i lite vatten för en rinnigare konsistens. Riktigt gott. Tycker den är lite stark utan creme fraiche i..=)

2010-10-07 @ 15:16:33
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/
Postat av: Annacarin

Heeej vännen!



Jag befinner mig på heltid i Stockholm nu. Har ju flytat hit:) Åååh va skoj att du kommer hit. Självklart ska vi fixa en dejt! Är ledig hela helgen 21-23e så har all tid i världen för att umgås! Vi kanske kan köra en reunion. du jag och sofie? Kanske en utgång i storstan?:D

2010-10-07 @ 20:13:00
Postat av: Annacarin

Btw, Är det i november du kommer? Trodde de va nu i Oktober:) Vet inte hur jag jobbar då men klart vi ska ses!!! Pössss

2010-10-07 @ 20:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback