Min älskling!

Fick just sån sjuk längtan efter mitt charmtroll!! Saknar dig massor!!!


                                             


Så nu är jag vid liv igen. Sjukt trött igår. Somnade nästan på en gång jag kom hem igår och sov tills jag vaknade imorse (07.00), såg på ett avsnitt av heroes innan jag gjorde mig iordning för jobb...
Flygplats idag, gick väldigt bra. Snabbt som bara den.
Nu väntar jag på att Pau ska komma hem så ska vi gå ut och äta. Fått ännu en ny kollega så nu är vi 5 stycken!!!

Sen är det bara 6 veckor kvar. Sen kommer jag hem och drar sedan vidare till underbara Mallorca.
Ska bli skönt att komma hem några dagar också. 17 april landar jag i stockholm... Ska bli så kul att få träffa min underbara familj!!
Men mycket jag vill hinna med innan dess. Sari kommer snart också! Så jag hoppas jag hinner vara lite ledig när hon är här så vi hinner umgås.
Skulle också vilja åka till Palenque, en stor mayastad. Även göra ett besök på Cuba och i guatemala. men känns som om det får vänta tills nästa vinter. Tror inte jag hinner det den här gången...
Tatuera mig ska jag göra också. Har snorklingsutflykt nästa söndag så antagligen efter den så huden får vila lite från vatten och sol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback