1 år äldre!

Efter en fruktansvärd dag/natt på jobbet i måndags (livet är inte alltid underbart) så var det äntligen dags för tisdag och vår födelsedagsfest. Hela dagen gick åt till förberedelser och fix. Inbjudningslistan var på 60 pers.

Vi gjorde lite svenska tapas och plock-snacks till gästerna och en enorm bål! Medan vi står och fixar plingar det på dörren och in kommer Delphinus (företaget som anordnar delfinsimning) och gratulerar oss med balonger och choklad =). Vi bjuder in dem till festen och självklart vill de komma!

Vid 21-tiden börjar folk droppa in och minglar på vårt fina tak.

Jag och mina två roomies minglar på taket.

Fler och fler droppar in och tillslut är vi ca 50 personer där. T.om en kompis från förra året kommer! Hade inte sett han på över ett år!! Så riktigt roligt!

Det blev verkligen en lyckad fest och mina underbara kollegor hade med sig fina presenter. Bästa är när klockan har passerat 00.00 (för först då blev det ju faktiskt min födelsedag) så hämtar Tiia, Anna-Karin, Frida och Sofie mig och drar ner mig i lägenheten. Där väntar den bästa födelsedagspresenten!! Jag har gått och tittat på en tavla i flera veckor och velat köpa den men den har varit lite för dyr (handmålad). Men mina underbaringar hade köpt den till mig!!!!



.
Delphinus kom som sagt också till festen och hade gjort en snygg skylt för mig och Jessica :) Här kommer lite bilder från kvällen.






Love Mexico


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback