Spanska nationaldagen 12.10.2010.

Viva España! Idag är det spanska nationaldagen vilket var väldigt skönt i Palmas morgontrafik. I vanliga fall tar det minst 30 minuter att köra till kontoret men imorse tog det cirkus 10min. Alla ligger väl hemma och sover och lyssnar på regnets smattrande. Ja det har regnat som bara den de senaste dagarna. Riktigt mysigt när man sitter inne på kontoret men mindre mysigt för mina kläder som MÅSTE få torka innan de ska packas ner i resväskan.

Igår hade vi avskeds middag för Lisa. Vi var ganska många och hade riktigt trevligt. Kommer sakna alla riktigt mycket. Vi har ett underbart bra team här på Mallorca i år.

Jag chattade också med Sofie som redan är i Mexico. Hon har hittat lägenheter till oss nu och det låter minst sagt bra! Vi ska alla bo i två lägenhetskomplex som ligger ganska nära varandra. Tv, wifi, pool på taket... Helt OK va?
Om en vecka är jag på Arlanda redo att lyfta för nya äventyr!!!

2 arbetsdagar kvar här. Idag ska det tvättas, packas och städas. Vill inte ha någonting kvar att göra imorgon och på torsdag. Då vill jag bara umgås med vännerna och spendera några timmar på gymmet.

Sverige, snart kommer jag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback