El Paraiso

Nu har jag redan hunnit vara i Mexico i några dagar, mitt paradis! Känns så galet bra att vara tillbaka! Jag har nog aldrig i mitt liv fått så många pussar och kramar som den här veckan. "Bienvenido Sofia", alla har givit mig ett varmt välkomnande tillbaka. Inte minst Mayafamiljen igår.Efter utflykten till Chichen Itza besöker alltid en mayafamilj, (med 14 barn!!). När jag klev ur bussen igår ropade alla barnen mitt namn och sprang fram för att hälsa, det värmde hjärtat. Det känns så bra att vara tillbaka att jag redan börjar oroa mig för när de här 6 månaderna är över, vill inte åka härifrån!!

Veckan har varit bra. Vi är inte så många nu i början men vi har varit iväg på utflykter, jag som guide och de andra har varit med för att lära sig. Imorgon ska vi till vackra Isla Mujeres, åh va jag längtar efter min "Tee Chai frappe deslactosada sin nata medio". En chaifrappuchino som är underbart god, brukar alltid dricka den när jag är på Isla Mujeres.

Boendet är också riktigt riktigt bra. Jag har stor Kingsize säng och eget badrum. Jag bor tillsammans med en svensk och en finsk tjej som är jätte söta. På taket har vi en pool och jacuzzi. Kommer bli en riktigt bra säsong!


Kommentarer
Postat av: Johanna

låter underbart att du får vara i ditt paradis igen!!!!

2010-10-25 @ 08:13:22
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback