Dagens projekt

Blev väldigt trevligt igår. Snygga som aldrig förr :)
Vi gick till La Villa för lite mat och vin. Blev dock kvar där väldigt länge (01.30) då vi insåg att det är dags att gå vidare. När vi väl kom till Abraxas var det nästan tomt där- Var var allt folk? Det var ju lördag! Men men, vi stannade ändå där och satt och pratade. Var sedan dags för mig att dra mig hemåt, eftersom jag började jobba 08.00 idag. När jag kom hem var hela mitt golv blött! Jag hade haft fönstret öppet och regnet öste ner. Mindre kul.

Idag jobbar jag fram tills kl. 12.00 och då ska jag dra hem och tvätta (om det har slutat regna så det också kan torka) och sedan fortsätta att packa ner mitt liv i resväskor. Det börjar snart bli dags att lämna Mallorca.

Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback