Home sweet home.

Kanske dags nu att visa upp hur jag bor. Bli inte för avundsjuka bara ;)

Min super sköna kingsize och mina nya tavlor av älskade Manfred på väggen.

Mitt sovrum med min supersköna kingsize. Också väldigt nöjd med mina nya Manfred-tavlor!




Vardagsrummet. Enkelt men helt ok.




Köket som innehåller kaffebryggare & mixer för smothies!

med pool och jacuzzi

Pool och jacuzzi på taket. Helt underbart att simma vid soluppgången med utsikt över hela playa.


Ni kan förstå nu att jag trivs ganska bra. Vi har också köpt gymkort och kommit igång riktigt bra. Igår var det capoeira med någon lokal grupp. Sjukt kul! Idag är jag ledig så nu blir det snorkling i grotta.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback