Prestationsångest på max...

Nu har jag kört dem här utflykterna så många gånger att det borde kännas som en baggis. Men ändå känns det bara som om jag vill spola fram tiden några dagar. Ska ha utflykt för journalister imorgon och på torsdag, imorgon på danska och torsdag på svenska. Jag vet att när jag väl börjar guida kommer det gå jätte bra men nu innan känns det bara nervöst...

Har ställt klockan på 05.00 imorgon för att ha lite tid på mig att läsa på mer. Jag hoppas iallafall jag har min lokalguide Luis med mig som är en ängel och alltid ställer upp och hjälper till...

Jag uppdaterar imorgon om jag är på humör för det. Annars kan ni ju bara tänka er hur det har gått...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback