Vulkan hel..*/!_*=?**!!!

Jaha, mitt avslut i Mexiko blev inte riktigt som planerat. Jag och Sari har iallafall haft två sjukt roliga veckor...
Dock de sista dagarna har regnet vräkt ner konstant, det har regnat in hos oss, så vi hade till slut en jacuzzi inomhus. Sedan händer det som inte får hända... ett vulkanutbrott!!
Inställd flygresa. Jag sitter tidigt på morgonen och ringer runt till gästerna för att meddela om försening och transport till nytt hotell. Snabbt packa ihop de sista sakerna och vi alla åker och checkar in i Cancun...
Där har vi regelbundna möten för gästerna med infortmation.

06.00 igår morse meddelade vi att vi skulle flyga....till Barcelona och sedan 40 h bussresa därifrån. Inte uppskattat. Men alla är trevliga och tar det bra...
Väl framme i Barcelona var det bara att börja jobba igen, få gäster in i bussar och transporteras till hotell. Nu är vi på ett fint hotell och ska sova några timmar innan vi fortsätter vidare norr ut. Beräknas anlända till sverige tisdag förmiddag då mitt flyg egentligen skulle gå till mallorca...

Men, jag har Sari med mig och det tackar jag såååå mycket för. Hade inte pallat annars.

ganska oventande om hur semestern ska avslutas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback