Two weeks to go.

Bara två veckor kvar nu. Eller inte ens det, om två veckor är jag redan i Sverige.
Känns jätte kontigt. Den här vintern har gått så snabbt!!

Nu har Sari kommit hit också! =) Dock 7 h försenat. Hon skickar sms 05.30 på morgonen och meddelar att flyget är sent. Då börjar vår arbetsdag. Alla gäster som skulle åka hem måste meddelas och bussarna måste hämta dem senare. 22.30 på kvällen kom vi hem. 17h arbetsdag. Långfredagen fick en ny innebörd.

Igår blev det lite utgång. Sari visade mig till en Cubansk bar jag aldrig har sett! Bra att få lite besök som kan visa runt en lite =). Dansade lite salsa och drack mojitos.
Sedan var vi till gata 12. Såååå mycket folk. semana santa (påsk veckan). Har inte sett så mkt folk sedan julas. (visserligen var det kanske 4 ggr så mycket då).
Men vi hade riktigt kul. Massa reggaeton!!!

Idag har vi bara legat på stranden och slappat. Nu har värmen verkligen kommit och det är så underbart.
Jag älskar Mexiko och vill inte åka här ifrån!

På vägen hem bokade jag tid för min tatuering!!! 14 april 21.00! Weeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback