Första advent

Jultider redan! Ofattbart. Men vi firade ändå första advent igår. Vi städade hela lägenheten först så den sken! Sedan kokade vi vår egen glögg och åt pepparkakor som en från huvudkontoret hade med sig när hon var här på semester. Såå mysigt. Lyssnade på julmusik och Sofie började tom rota bland julpyntet :)

Idag hade jag Mayan ADVENTure, snorklade i cenotes och laguner. Samma som för 2 veckor sedan. Riktigt kul att köra utflykter igen. I somras blev det ju inte mycket.
Så jag snorklade i laguner på första advent, vad gjorde ni? ;)

Är nu helg för mig. Ledig imorgon, så det är nu som min "fredagskväll". Har lagat indisk kyckling-gryta och inväntar mina roomies. Sedan är det nog inte omöjligt att det blir en utgång.
Utelivet här är riktigt bra, bra musik och ett ställe som vi har fastnat för är CocoMaya. Sjukt kul där!
Men ikväll blir det nog olika barer. Vi har en maxikansk vän som hållt på med ett projekt med oliak barer, så vi ska med honom runt. Kan nog bli kul. Så får vi se något nytt också, och inte bara CocoMaya =)

Imorgon hoppas jag det är fint väder, vill till stranden och få lite färg på kroppen. Sedan kanske en liten shoppingtur, har ju inget visakort visserligen eftersom det flyger runt i världen någonstans. Men har än så länge kontanter. Men får mitt kort om 2 veckor, så klarar mig nog.

Jag uppdaterar snart igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback