Isla Mujeres

Idag katamaranutflykt på karibiska havet igen... En normal tisdag =)
men riktigt härligt. Så sjukt fint vatten här...

Imorgon blir det Coba och Tulum för första gången.... Lite pirrigt. Massa olika ruiner man ska veta massa saker om. Historia och sånt. Men jag och Pauliina har delad buss svensk/finsk så det är skönt. Jag minns inte riktigt hur man går inne på området =) så jag inte går vilse inne i djungeln :)

Men har druckit en kopp kaffe och en red bull sen jag kom hem och är för ovanlighetens skull riktigt pigg den här tiden på dygnet (23.00) så jag kan nog läsa på ett tag till.

Imorgon är det julfest också. Med hela agenten och alla sammarbetspartners. Blir riktigt många så vi ska till Cancun på något stort hotell där. Ska bli trevligt, förutom att man brukar vara död när man kommer från onsdags-utflykterna. Långa och påfrestande. men men, det blir nog skoj ändå...

Jobbar bara förmiddagen på torsdag (ska med gästerna och simma med delfiner) så det blir lugnt.

Nu ska jag plugga lite och sedan sova...

Nos Vemos!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback