Bästa Partystället!

Igår var vi inbjudna på fest hos Aventuras Maya. De som jag har utflykt med på söndagar i cenotes.
Vi var vid cenoten där de hade satt upp lampor i träden, gjort om bryggan till dansgolv och tagit dit en stor grill. Här bjöd de på mat och dryck och vi var nog ca 100 pers här. Alltså, mitt ute i djungeln, vid en cenote dånar musiken och inte en granne som klagar. Klart bästa partystället!!!


Tänk det här stället mitt i natten, med discobelysning och bra musik.

Ser helt oskyldiga ut =)

I tisdags hade jag katamaranutflykten till Isla Mujeres också, såå fint. Vattnet här i mexico är oslagbart, helt kristallklart!

Kvinnornas ö

Idag har jag varit med gästerna när de simmat med delfiner, alla är lika nöjda.

Är halvledig idag så får se vad jag ska hitta på. Är soligt men massa måln så det blir nog inte stranden, men köpte cyklar igår så kanska ska inviga dem =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback