Un Año Nuevo

Opps, har inte skrivit sedan jul :) Haft mycket att göra och det har varit full gång hela tiden...

Nyår, det var väl inget speciellt att hurra över. Vi var till Blue Parrot men det var House music och det är inte riktigt min grej. Men det har varit fler utgångar efter det med REGGAETON så jag klagar inte :)

Börjar dra ihop sig nu mot slutet av den här säsongen känns det som, tyvärr!! Älskar Mexiko och vill inte åka! Jag ser verkligen fram emot sommaren också, men ändå, vill inte lämna mitt Mexiko!

Mamma var här förra veckan också. Hon bokade på tisdagen och kom på torsdagen! Bra jobbat där. För några år sedan var du rädd för att ta swebus till Stockholm, och nu slänger du dig på ett flyg till Mexiko :)
Mysig vecka och underbart att få umgås lite.

Min tattuering är klar nu också, den är riktigt fin så ska nog nåla fast den i huden på söndag! Ahhh nervööös!
Tattueraren sa åt mig att köpa smärtstillande piller för att palla!AHAH! Nervös!! Ska ragga upp lite folk som kan göra mig sällskap under tiden, lär ju ta några timmar...

Nu ska jag gå och skölja mitt hår, utväxten är fixad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback