Fiesta!

På tisdag fyller Jessica år och på onsdag fyller jag år, så vi bestämde oss för att ha en fest ihop. Så på tisdag har vi bjudit in alla kollegor, agenten, vänner och föräldrar som är på besök till en fest på vårt tak. Vi räknar med ca 40 personer. Nu är vi i full gång med planering... Vi måste ordna högtalare, musik, dryck och + att vi ska göra svensk tapas till samtliga. Kan bli en flipp eller flopp :) Men jag är ledig på tisdag så jag har massor av tid att förbereda. Ska bli riktigt kul! Jag brukar inte vilja ha fest när jag fyller år men nu är vi två så jag ser fram emot det :). Så har du vägarna förbi Playa del Carmen är du välkommen! =D

Kommentarer
Postat av: Anna

Åååhhhh, synd att jag inte har vägarna förbi! Hade gärna firat din födelsedag med dig!!

kraam

2011-01-31 @ 21:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback