Sista utekvällen i Palma

Idag hade jag min sista flygplatsdag här på Mallorca. För den här säsongen iallafall, men vet, jag kanske är tillbaka i april igen.

Ikväll blir det sista utekvällen med tjejerna. Vi ska testa Abraxas som vi har pratat om hela säsongen! Och vet ni vad det värsta är? Att det ligger vägg i vägg med vårt hus! Så nära men ändå har vi aldrig kommit dit. Men ikväll så! Vi ska först äta middag på favoriten La Villa, hoppas det är Sergio som jobbar, då kan det hända att man får rätt mat man har beställt + lite extra bra service. Så svarta blåsan och höga klackar åker snart på, ska bara ta mig från kontoret först.

Så märkligt väder måste jag säga- För två veckor sedan var det riktigt kallt och jag hade jacka och sjal på mig. Men nu, är det varmt igen så man kan tom vara på stranden. Märkligt.

Började packa igår också. En väska fylld men det syns ingen skillnad i garderoben, fortfarande lika mycket kvar. Kunde heller inte låta bli att shoppa igår. Köpte de sötaste skorna på länge! Lovar att lägga upp en bild snart.

Vackra La Seu 07.40 på morgonen.

Ciao, nos vemos pronto!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback