Sommar 2010

Efter en sjukt lång bussresa hem så fick jag några dagar hemma att bara vara med familjen. riktigt skönt. Vi skulle ha kommit hem på lördagen men kom på tisdagen... på söndagen därpå bar det av till Palma.

Det var skönt att vara hemma och umgås med nära och kära...

Nu har jag varit på Mallorca i nästan 2 veckor. Trivs jätte bra! Bor med Frida i en mysig lägenhet i Palmas hamn. Men har redan semester om 1 vecka. Då är det jag och Annika som drar till Barcelona!! Lördag till onsdag och det ska bli så jäkla kul!!

Sen är det mycket som händer. Middagar, Kick-off, besök av Thomas och Magnus, besök av Sari och sedan har jag och mamma bokat en resa till turkiet i augusti. Känns som om det kommer bli den bästa sommaren på länge!!

Igår köpte jag och Jessica gymkort också. 6 månader! Nu är det dags att köra igång på riktigt!

Sommar 2010 kan börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback