strand vs snö.

Vad dum man är. Man vill alltid ha det man inte har. Läser lite bloggar och alla skriver att det är så underbart väder hemma. massa snö och sedan strålande skolsken. Jag vet hur glad man blir av det vädret. jag borde inte säga något, jag bor i mexiko och har idag 30 grader och sol. Men just vintersolen är ju helt underbar när man får klä på sig massa sköna kläder och sedan ut och gå i solskenet.
Men jag får väl ta att gå ner till karibiska havet istället och sola...kanske inte helt fel det heller.

Har fått två nya kollegor nu så igår var det utgång. Ganska kul, inget speciellt. Vi var till de vanliga ställerna Coco Maya, Blue Parrot, Mandala och Brahma. Nu har vi lite jobb och fixa och sedan blir det stranden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback