Påkörd av en mexare.

jepp, idag blev jag påkörd av en bil... Jag, Sandra och Kicki var ute och tog en långpromenad imorse när en bil inte stannar för sin stopp-plikt och kör rakt på mig så jag faller ner i marken. Den var nära att få med Sandra också i farten... Polisen kommer springande och den mexikanska bruden i sin stora feta bil bara stirrar på mig. Men jag är oskadd, lite skrubbsår och lite ont i höften annars mår jag prima.

Vi var sedan till stranden, sjukt skön dag. Vädret blir bara bättre och bättre för varje dag och nu är det riktigt varmt. Dumma jag hade 15 i solskyddsfaktor och har typ inge färg alls efter dagen men kanske mår bättre när jag är 50 och har ren och slank hy =) hehe, eller inte.

Funderar lite på sommaren... Ska väl ha semester, och om jag och ankan inte kommer iväg på vår lilla tripp skulle jag vilja ha en vecka i sverige och en veckas semester någonstans. Var vet jag inte, San Sebastian kanske? Fredric, är du på?

Hur som helst så är det inget tvivel om saken att jag vill tillbaka hit i October, detta är mitt paradis!

Kommentarer
Postat av: Fredric

Om vi lyckas få semester samtidigt i år är jag på till Baskien!!!

2010-03-16 @ 18:31:35
Postat av: Sofia

Wee!! Vore jätta kul!

2010-03-20 @ 04:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback