Var ska sommaren spenderas?

Känns okej att vara tillbaka nu.. är ju alltid konstigt efter semester att komma igång igen men det känns bra.
Igår var jag och Annika i Tulum hela dagen (en av världens vackraste stränder). När vi kom tillbaka drog vi och käka sushi på 5e avenyn, fick sällskap av en av guiderna från aventuras. Trevligt...

Idag var första jobbdagen också, massor att göra så det var kul... Fick också se att ansökningarna för sommaren finns ute! Vart ska jag?? Blir det mallorca igen eller ska man avancera till något nytt? men samtidigt älskar jag mallorca och framför allt Palma. Jag hoppas mina underbara kollegor söker tillbaka så kommer det bli den bästa sommaren!! Jag ska läsa lite och se vart jag vill...

Imorgon bär det av till Chichén Itzá igen... Ankan följer med.

Vi lagade lite "puerto escondido mat" ikväll.. MUMS:..

som sagt försöker jag övertala mamma och moster, lät inte så possitiv men jag vill verkligen!!!

Nu, läsa på lite och sen sova! (+ lite weeds....tv-serien alltså!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback