Överraskande besked!

Min mamma och moster vill åka till Puerto Escondido. Blev helt paff när jag hörde det. Trodde det verkligen inte! Jag hoppas bara att jag ska ha semester som planerat. Vore underbart att åka tillbaka till mitt paradis..,

Igår kom frida hit. Så idag har det varit en lååång och skön dag på stranden, helt underbar. Riktiga vågor också så hade jag haft en bräda hade jag lätt stuckit ut... ska leta upp var jag kan hyra en... annars får jag ta det i Puerto Escondido...

Nu har jag också skickat in ansökningen till sommaren,

1.) Mallorca, Guide online
2.) Portugal, Guide online
3.) Portugal, Guide

Får svar den 8.e februari...

Nu blir det lite Cava på ballkongen med Frida som hon haft med sig från en bodega på Teneriffa och sedan en liten utgång. Imorgon är det snorklingsutflykt igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback