Bra start

Känns som en bra start på 2010, är på så bra humör! =D

Hände en grej i fredags på flygplatsen. Jag står där och visar vägen åt våra gäster när Federalpolisen kommer fram till mig. (ungefär som amerikanska CIA). Han börjar fråga vad jag gör på flygplatsen mm.. Jag blir lite confused så jag skickar iväg honom till en Hotelbeds kollega (vår agent) som han får prata med...
Sen kommer han tillbaka, frågar vad jag gör där, var jag är ifrån, hur länge jag ska vara där, hur gammal jag är... osv, polisen bryr sig inte ett skvatt om vad jag gör där, han Raggar!! Hahah.

I fredagskväll gjorde jag sushi till mig, sofie och hugo. Lyckades väldigt bra förutom att wasabi är så jäkla svårt att få tag på i det här landet. Fick med mig lite från ett sushi-ställe men den smakar ingenting!! Mexarna själva älskar sushi men de har inge wasabi på, de kör med chili.

Igår fick Sofie abstinens efter tapas. Så vi gick till en spansk tapas bar med hugo och mia. Inte den bästa tapasen men helt okej. Det roliga var bara att se en mexare äta tapas. Han plockar fram ett tortilla-bröd, lägger i lite tapas där i och sedan på med habanero (galet stark chili-sås). Ett nytt sätt att äta tapas. :)

Nu ska jag åka till Cancun, har service på hotellen där...

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback