Bienvenido 2010!

Så var ännu ett år avklarat... med nöje.

Nyårsafton blev lyckad. Vi träffades hemma hos våra konkurenter för lite förfest innan vi drog oss till gata 12. Och jag kan nog ärligt säga att hela Playa del Carmen (300 000 invånare) + några Cancunbor var där. Jäklar vad folk. Ta sig ner till Blue Parrot på stranden tog sitt lilla tag. Jag har filmat som jag måste visa sen...

Första gången någonsin betalade vi inträde till Blue Parrot, (400 pesos=300:- , då var det också 2 drinkar inkluderat men dem gav jag till Pauliina) men det var värt det! Riktigt bra musik och väldigt roligt. Vid 5 klarade mina fötter inte mer så då gick jag hem... Bästa nyåret på länge, när jag gick hem var det också massa folk ute på gatan och alla var så glada och sa gott nytt år till varandra.

Blev också ganska lugnt med drinkarna igår så vaknade upp pigg och glad. Har blivit några timmar vid poolen nu och ska snart skicka hem lite gäster, dock inga ankommande.

Så jag hoppas på ett bra år, välkommen 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback