Team Manager på RHODOS!!!

Jag trodde inte det var sant när de ringer mig från huvudkontoret och frågar om jag är beredd att höra svaret?
"DAMN IT! Jag fick inte någon position" var min första tanke. När rösten i luren sedan säger "Vi skulle vilja ha dig som Guide Online Team Manager på Rhodos". WHAT?!?!?!? Det var ju mitt förstahands val! OCH jag fick det!!!
Kan man bli gladare?! WEEE!

Jo det kan man. För idag fick jag också tillbaka min återbäring. Jag har fått avslag två gånger på min deklaration och jag har överklagat två gånger. Idag fick jag äntligen det igenom!! Weee, Im rich bitch!!!


Kommentarer
Postat av: Bror

Haha, bra jobbat! Fattar inte hur du kunde få igenom det, men grymt skönt!

2010-12-16 @ 10:45:42
Postat av: Sofia

Ja jag ska nog bli ekonom :)

2010-12-24 @ 06:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback