Adios 2009!!!!

Så där, då var även julen överstökad... Vi var hemma hos oss och lagade svenskt julbord, blev riktigt lyckat, allt blev gjort från grunden och vi fick nog ihop det mesta förutom sillen, men men. Vi blev strax över 10 personer så det var trevligt. Åt och drack och spelade sedan julklappas spel. jag vann en flaska tequila.

Nyår nu. Redan har ett år gott. Redan ett år sedan vi stop på torget i Agia Napa och frös fötterna av oss! Tiden går fort men det var varit ett bra år.

1.) En bra säsong på Cypern
2.) EN UNDERBAR RESA TILL VENEZUELA!!!
3.) Kom till Mallorca och hade en jobbig men fantastisk sommar med underbara vänner!
4.) Familjens besök på Mallorca, första gången vi alla får semestra ihop!
5.) Får MEXIKO som destination och gråter floder av lycka!!
6.) Ankommer till Mexiko och det är bättre än väntat, här är paradiset!

¨Så det har varit ett bra år och jag hoppas att 2010 blir minst lika bra! Men jag hoppas att det inte bara springer iväg, vill inte att det ska bli april så jag måste lämna det här. Men hopppas jag är tillbaka i october igen.

Imorgon blir det förfest hos några vänner och sedan bär det av till calle doce (gata 12) där festligheterna äger rum. Tror nog de flesta i Playa del Carmen kommer befinna sig just där och det kommer bli en stadsfest som räcker och bli över. Så har ni inga nyårs planer är ni välkomna hit!

Snart är det dags för semester också, Annika kommer hit om 1½ v å då bär det av mot södra delarna!!! =)

Gott Nytt År allesammans!! Saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback